معرفی کامل شرکت تعاونی توسعه و عمرانی سپاشهر منطقه22 تهران

3نفر 1403/02/18 283

معرفی کامل شرکت تعاونی توسعه و عمرانی سپاشهر منطقه22 تهران

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند:

معرفی کامل و تخصصی تعاونی مسکن سازور پایداران ابنیه شهر

غرب کلان شهر تهران و علی الخصوص منطقه22 به عنوان آخرین ناحیه شهری و همجواری با استان البرز همیشه نگاه ویژه مدیران شهری،مسئولین و حتی آحاد مردم را همراه خود داشته و خواهد داشت.این منطقه بدلیل گستردگی و بکر بودن در سالیان گذشته ساخت و ساز خوبی را در خود شاهد بوده است.ساخت و ساز این منطقه بیشتر در دست تعاونی مسکن ها میباشد.تعاونی مسکن ها در سال های اخیر نقش به سزایی در انبوه سازی در منطقه22 تهران داشتند.یکی از این تعاونی های خوشنام و معتبر که پروژه های خوب با پیشرفت کاری بسیار عالی در داشته و دارد تعاونی مسکن سپاشهر هست.

تعاونی مسکن سپاشهر از سال 1397 با شعار ساخت و ساز پرسرعت و معتبر پا به عرصه ساخت و ساز گذاشته هست و با مدیرانی توانمند به خصوص مدیرعامل محترم تعاونی سپاشهر جناب آقای دکتر حمید عتباتی تا زمان نگارش این مطلب با تعریف بیش از 170 هزار متر مربع پروژه بلند مرتبه در قالب 800 واحد مسکونی در غرب تهران (منطقه22) رسالت خود را به مرحله اجرا درآورده هست.

جناب آقای دکتر حمید عتباتی با رزومه درخشان در ساخت و ساز انبوه در پروژه های مسکونی سپاه پاسداران و وزارت دفاع،تعاونی مسکن قدرتمند سپاشهر را به عالی ترین شکل ممکن مدیریت مینمایند.

حال اینجانب افتخار دارم در این مطلب پروژه های تعاونی سپاشهر را خدمت شما عزیزان معرفی کنم تا پیش خریداران و سرمایه گذاران محترم در منطقه22 تهران،با این پروژه های معتبر و خوش ساخت آشنا شوند.

پروژه مسکونی ایران با مشارکت بانک ملی ایران

پروژه مجلل و لوکس ایران در خیابان نسیم شانزدهم غربی و همجوار با برج شمیم رحمت 3 در حال مراحل آخر کاری میباشد.

این پروژه در قالب یک بلوک و با مشارکت بانک ملی ایران در مدت زمان خیلی کم و با شرایط عالی ساخته شده.

 

پروژه مسکونی ایران2

پروژه مسکونی ایران2 یکی از پروژه های جدید تعاونی سپاشهر هست که هم قیمت مناسبی دارد و هم سرعت ساخت بالا دارد.این پروژه در منطقه21 شهرداری تهران قرار دارد.متراژهای پروژه 60 متری-90 متر و 120 متری میباشد.

پروژه مسکونی دیپلماتتعاونی سپاشهر

پروژه دیپلمات سپاشهر یکی از پروژه های خوب و با جای قرارگیری مناسب در شمال دریاچه چیتگر میباشد.این پروژه جز پروژه های نزدیک به تحویل میباشد.

متر پروژه از 70 متری تا 140 متر میباشد.

 

البته شرکت تعاونی معتبر سپاشهر،پروژه های دیگه ای هم در دست ساخت دارد که جاهای مختلف منطقه22 تهران قرار دارد و در فرصتی دیگر راجع به این پروژه ها مفصلا مطلب نوشته خواهد شد.

 

نگارنده: پدرام افشار