معرفی کامل شرکت هلدینگ ابنیه سازان مقاوم قربانی(حاج رحیم قربانی)

5نفر 1403/03/05 794

معرفی کامل شرکت هلدینگ ابنیه سازان مقاوم قربانی(حاج رحیم قربانی)

معرفی شرکت هلدینگ ابنیه سازان مقاوم قربانی

در کلانشهر تهران به دلیل نیاز به مسکن و افزایش شدید جمعیت در چند دهه گذشته،ساخت و ساز به شدت رونق پیدا کرده و سازنده های به نام زیادی پا به این عرصه گذاشته اند.سازنده های به نامی مثل مهندس موسی پناه - مهندس پژمان جوزی-مهندس عباس گلوی-مهندس صحیح النسب مهندس داهیم و حاج رحیم قربانی از شناخته شده های عرصه ساخت وساز مسکن هستند.

گروه ابنیه سازان مقاوم قربانی با چندین سال (از سال 1372) رزومه درخشان و تحویل بیش از 35000 واحد مسکونی لوکس در اقصی نقاط تهران شروع به کار کرد.در سال 1392 شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی به ثبت رسمی رسید.

حاج رحیم قربانی اولین پروژه خود را در منطقه 5 شهرداری تهران و در محدوده شهرزیبا شروع کرد و این شروع پرقدرتی برای راه موفقیت آمیز ایشان بود.

از سال 1375 حاج رحیم قربانی بدون دریافت هیچ گونه وام بانکی و بدون تکیه و کمک به هیچ نهاد،سازمان و یا وزراتخانه ای ساخت و ساز پرقدرت خود را به نحو احسن انجام داده است.

در کارنامه درخشان حاج رحیم قربانی ساخت و ساز در مناطق 1-2-3-4-5-21-22 تهران و دیگر شهرستان ها به چشم میخورد.

حاج رحیم قربانی به غیر از درخشش بی نظیر خود در امر ساخت و ساز در مسئولیت اجتماعی خویش در قبال مملکت و مردم جامعه هم هم همواره پیشرو و پیش قدم بوده است.از فعالیت های عام المنفعه حاج رحیم قربانی میتواند به افتتاح کلینیک تخصصی پزشکی شهر چالوس و شیرخوارگاه ها،آسایشگاه ها و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و افراد بی خانمان نام برد.

دستاورد های درخشان حاج رحیم قربانی در سالیان اخیر

  • تندیس ابرکارآفرین سال 1402
  • تندیس انبوه ساز برتر کشور در سال 1401
  • تندیس کارآفرین برتر در سال 1400
  • تندیس چهره ماندگار کشور در سال 1400
  • تندیس منتخب کنگره ملی ارزش آفرینان صنعت ساختمان ایران
  • تندیس کارآفرین نمونه و بزرگترین سازنده تهران در سال 1395

حاج رحیم قربانی در منطقه 22 تهران

در سال های اخیر تمامی سازنده های به نام تهران منطقه22 را برای ساخت و ساز خودشون انتخاب کردند و سعی کردند از بازار رو به رشد این منطقه جا نمانند.حاج رحیم قربانی هم در سال 1402 با شروع پرقدرت پروژه رونیکا پالاس کوهک واقع در شرق منطقه22 تهران(بلوار کوهک) رسما پابه عرصه ساخت و ساز در منطقه22 تهران گذاشت.

پروژه 2000 واحدی رونیکاپالاس کوهک

پروژه 2000 واحدی رونیکاپالاس کوهک در زمینی در بلوار کوهک (شهید علیمرادی) در جنوب شرقی دریاچه چیتگر و با مشارکت تعاونی مسکن یاس در مراحل آخریه کار میباشد.این پروژه با سرعت مثال زدنی مشغول به کار هست و در انتهای سال 1403 تحویل اعضا میگردد.

این پروژه با متراژ 120 متری و در طبقات بالا با متراژ بزرگتر در تاپ لوکیشن منطقه22 تهران در حال ساخت میباشد.تمامی واحدها دارای دفترچه مالکیت هستند که به امضا شخص حاج آقا قربانی رسیده است.

پروژه 1200 واحدی رونیکاپالاس آبشار

این پروژه دومین پروژه حاج رحیم قربانی در منطقه22 تهران میباشد.پروژه رونیکا پالاس آبشار واقع در شمال اتوبان شهید خرازی و روبه روی بازار بزرگ ایران (ایرانمال) میباشد.مجموع واحدهای این پروژه 1200 واحد میباشد.متراژ واحدهای پروژه رونیکا پالاس آبشار 115 متری تا 135 متری میباشد.

مثل مابقی پروژه های حاج رحیم قربانی این پروژه هم بسیار لوکس و با امکانات خاص خواهد بود.به طور مثال سقف لابی این پروژه 7 متر میباشد که باز مهر تاییدی به لوکس سازی سازنده میباشد.

پروژه 8000 واحدی رونیکاپالاس تهرانسر

پروژه رونیکاپالاس تهرانسر اولین پروژه حاج رحیم قربانی در منطقه21 تهران میباشد.این ابر پروژه شامل 8000 واحد مسکونی لوکس با امکانات بسیار خاص میباشد.این پروژه با مشارکت سازمان آتش نشانی کشور در حال ساخت میباشد.از امکانات خاص این ابر پروژه میتوان به:

یک مدرسه دخترانه و پسرانه با تجهیزات مدرن

 

مسجد

 

داروخانه شبانه روزی

 

کلینیک درمانی

 

مهد کودک برای هربلوک

 

باشگاه بدنسازی مجزا خانم ها و آقایان

 

سالن آمفی تاتر

 

سالن سینما

 

سالن اجتماعات و مراسم

 

کتابخانه مجزا برای آقایان و بانوان

 

سالن بیلیارد/زمین فوتبال/زمین تنیس

 

لابی من و تیم حفاظتی 24 ساعته

نام برد.

جهت اطلاعات کامل و جامع درباره شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی،پروژه های در حال ساخت و پروژه های آتی با کارشناسان ماتماس بگیرید