پیش خریدخانه با بودجه بین 1میلیارد تا 2 میلیارد تومان در منطقه22 تهران چیتگر

3نفر 1403/04/16 381

پیش خریدخانه با بودجه بین 1میلیارد تا 2 میلیارد تومان در منطقه22 تهران چیتگر

تحلیل تخصصی پیش خرید با بودجه یک تا دومیلیارد تومان

در مقاله قبلی توضیحاتی درباره پیش خرید معتبر ملک با بودجه زیر یک میلیارد تومان خدمت شما عزیزان ارائه شد که مورد استقبال کم نظیر پیش خریداران و سرمایه گذاران شد.برآن شدیم که این روند مقاله های تحلیلی و آموزشی را با بودجه های بیشتر و متفاوت تر ادامه دهیم.

پیش خرید ملک با بودجه های مختلف برای طیف های مختلف پیش خریداران همیشه جذاب بوده و خواهد بود.البته باید این نکته اعلام شود که این مبالغ ذکر شده صرفا پیش پرداخت نقدی برای یک پیش خرید خانه هست و خریدار میبایست مابقی مبلغ رو طی رژیم پرداختی اعلامی توسط سازنده پرداخت نمایند.

برسیم به اصل مطلب...

بعضی از مراجعین و خریداران انتظار دارند که با بودجه بالای یک میلیارد تومان پروژه ای خریداری کنند که پروژه پیشرفت قبل توجهی کرده باشد و نمود عینی داشته باشد که متاسفانه به این شکل نیست.از نظر پیشرفت کاری فرق زیادی بین پیش خرید با این بودجه ها نیست.

بدلیل افزایش قیمت زمین در سالیان گذشته شروع پروژه ها در حال حاضر با بودجه های زیر یک میلیارد و حتی زیر دو میلیارد امکان پذیر نیست.

حال با این توضیحات بریم برای پروژه های معتبری که با بودجه بین یک میلیارد تا 2 میلیارد تومان میتونید خرید کنید...

فاز پنجم پروژه های نارنجستان (نارنجستان5)

همانطور که از عنوان مشخص هست این پروژه جز پروژه های بسیار معتبر هست و فاز پنجم از مجموعه پروژه های نارنجستان تعاونی ابنیه آکام هست.پروژه نارنجستان5 در شمال اتوبان شهید خرازی(شهید همت) و رو به روی ایرانمال واقع شده که جای بسیار دنج و به دور از شلوغی میباشد.

مثل همه ی پروژه های تعاونی عمرانی ابنیه آکام این پروژه هم از سرعت ساخت خیلی بالایی برخوردار میباشد و در بازه زمانی کوتاه پیشرفت فوق العاده ای داشته است.

پروژه نارنجستان 5 بصورت سهامی واگذار میشود.سهام های پروژه بصورت سهام 50 متر تراکم مفید مسکونی میباشد و البته لازم به ذکر است که متراژ واحدها در این پروژه 150 مترمربع 3خوابه میباشد.

مبلغ ورود به پروژه نارنجستان5 متشکل از واریزی عضو بعلاوه حق امتیاز میباشد که در زمان نگارش این مقاله،این عدد کمتر از دو میلیارد تومان قیمت گذار میشود.

 

مطلب در حال تکمیل میباشد...